Kjer užitkom dodamo razgled

Green Key
Slovenia Green Accomodation

INFORMACIJE

ZAJTRK

Zajtrk: od 7:30 do 10:30

Zajtrk je samopostrežni (bife). V zimskem času si pridržujemo pravico do ponudbe a la carte ter streženega zajtrka. V kolikor bi želeli zajtrk odpovedati, vas prosimo, da to sporočite na Recepcijo vsaj 24 ur prej.

ODJAVA

Prosimo, da na dan odhoda izpraznite sobo do 11.00. Hotelski račun mora biti poravnan vsakih sedem (7) dni bivanja. Sprejemamo naslednje bančne/kreditne kartice: MASTERCARD, VISA, DINERS, ACTIVA.

RECEPCIJA

Ponudba na recepciji: Wi-Fi, prenos prtljage na željo gosta, hramba prtljage, suvenirji, telefon, fotokopiranje, tiskanje, pošiljanje e-pošte in navadne pošte, skeniranje, nakup darilnih bonov, hramba najdenih/izgubljenih predmetov, šivalni pribor, pribor za ustno higieno (zobna ščetka, zobna pasta), pribor za enkratno britje, dežnik, storitev bujenja, prva pomoč, taxi, sef, internet kotiček z računalnikom.

Možnost rezervacije na recepciji: najem električnih koles, najem palic za mini golf, spa tretmaji…

V Cliff Hotel & Spa**** je kajenje strogo prepovedano! Kršiteljem bomo zaračunali globo v višini 500,00 € na dan.

SEF

Denar in druge dragocenosti lahko shranite v sefu v sobi ali na Recepciji. Hotel ne odgovarja za denar in dragocenosti, ki jih nezavarovane pustite v sobi ali v drugih prostorih hotela/resorta.

MINIBAR

Cenik za izdelke v mini baru lahko najdete TUKAJ. Ob prihodu vas bo v sobi čakala steklenica vode. Naša voda je pitna, steklenico lahko napolnite tudi sami. Prosimo, če ob odhodu steklenico pustite v sobi. V nastoprnem primeru vam bomo primorani zaračunati 10 €.

TELEFON

Za klic iz sobe v sobo pritisnite 9 + številko sobe.

Za direktni zunanji klic zavrtite 0 (brez čakanja na odzivnik), nato pa telefonsko številko.

Recepcija: 5100

Restavracija: 5666

Wellness & Spa: 5184

INTERNET

Brezplačna internetna povezava je na voljo v vseh prostorih Cliff Hotel & Spa****, v Restavraciji Kamin, v dvorani Olei ter na bazenu. V sobah je na voljo tudi žična internetna povezava. Uporabniško ime: belhotel. Geslo: belveder888

PARKIRANJE

Brezplačno parkiranje je možno na celotnem območju Belvedere Resorta. Kartico dobite ob prijavi na Recepciji.

RESTAVRACIJA KAMIN

Prosimo, da svojo mizo predhodno rezervirate. Iz sobe pokličite na 5666 oziroma na 041 950 444.

POŠKODBE INVENTARJA

Poškodbe inventarja in malomarno ravnanje z inventarjem se zaračuna skladno s ceno povzročene škode.

ODGOVORNOST ZA KLJUČE SOBE

Vsi gostje so dolžni skrbno ravnati s ključi sob, ki so jim zaupani ob prijavi v nastanitveni objekt. V primeru izgube ali poškodbe ključa sobe, je gost dolžan nastanitvenemu objektu povrniti stroške, povezane z nadomestilom ali popravilom. Znesek, ki ga gost dolguje v primeru izgube ali poškodbe, znaša 20 €. Ta znesek je potrebno poravnati takoj po ugotovitvi izgube ali poškodbe.

MENJAVA POSTELJNEGA PERILA

Po standardih za hotel s štirimi zvezdicami se posteljnina menja enkrat tedensko. Če si želite pogostejšo menjavo posteljnine, bo ta storitev zaračunana po ceni 10 € - 15 € za vsako menjavo.

AKTIVNOSTI IN STORITVE

Zunanji bazen s sladko vodo (odprt od junija do septembra oziroma glede na vremenske razmere), notranji bazen s sladko vodo, Wellness & Spa, mini golf, tenis, e-kolesa.

Storitve: wellness & spa, storitev pralnice, bujenja, storitev šivanja, storitev čiščenja čevljev.

PLAŽA

Plaža se nahaja cca. 800 m od Belvedere Resorta. Do nje se lahko pride peš, z avtom (plačljiva parkirnina), ali z brezplačnim hotelskim minibusom (vozi od junija do septembra).

HIŠNI LJUBLJENČKI

V Cliff Hotel & Spa**** bivanje hišnih ljubljenčkov ni dovoljeno. Za nastanitev z domačo živaljo predlagamo Ville Belvedere*** živalim prijazne (v Villah Tamara in Oliva), z doplačilom in po obvezni predhodni najavi. Prosimo, preberite si Pravilnik za hišne ljubljenčke.

MEDKRAJEVNI AVTOBUSI

V smereh Koper – Izola – Piran ter Piran – Izola – Koper vozijo avtobusi od ponedeljka do petka na približno vsakih 20 do 30 minut, ob sobotah in nedeljah pa približno vsako uro. Belvedere Resortu najbližja avtobusna postaja se imenuje Izola Dobrava. Za podrobnejše informacije o voznih redih se obrnite na Recepcijo hotela ali na mestno Avtobusno postajo Koper (Poslovna enota Koper, T: (05) 66 25 105, W: www.arriva.si).

VLAK

Najbližji železniški postaji sta: Koper (10 km) in Trst (26 km). Za podrobnejše informacije se obrnite na Recepcijo hotela ali na Slovenske železnice (Infocenter Koper, T: 080 8111, W: www.slo-zeleznice.si)

SKRB ZA OKOLJE

V hotelu Cliff**** se zavedamo pomembnosti trajnostnega razvoja, zato pri svojem delovanju posvečamo veliko pozornost okolju, v katerem delujemo, in ga aktivno sooblikujemo. Zavezani smo k trajnostnemu razvoju, spoštovanju okolja in povezovanju z lokalnimi skupnostmi. K odgovornemu ravnanju z naravnim okoljem ter soustvarjanju uspešne zgodbe zelenega turizma s številnimi deležniki, smo se dodatno zavezali z evropskim okoljskim certifikatom Green Key (Zeleni ključ) – ter vstopom v Slovensko shemo zelenega turizma.

Vzpostavili smo sisteme, zmanjševanja količin odpadne hrane, zmanjševanja količin drugih vrst odpadkov, ločenega zbiranja odpadkov, ravnanja z nevarnimi odpadki ter varčevanja z naravnimi viri (poraba vode, elektrike za ogrevanje, za naprave itd.). Želeli bi vas informirati, kako pri svojem Ker pri delovanju vestno uresničujemo skrb za okolje, vas vljudno vabimo, da nam pri tem pomagate in tudi sami nadaljujete z okolju prijaznim načinom življenja.

POVEZANOST Z LOKALNIM OKOLJEM

V restavraciji Kamin stremimo k uporabi živil, ki prihajajo z lokalnega območja ali so pridelane na ekološki način. Jedi so obogatene z lastnim oljčnim oljem - z geografskim poreklom z belvederskega hriba. Pozorni smo tudi pri izbiri dobaviteljev - prednost dajemo tistim, ki spoštujejo naravo. V restavraciji Kamin zavzeto zmanjšujemo količine odpadne hrane, in sicer z racionalno nabavo, pripravo in hrambo ter s prijaznim povabilom gostom, da si hrano raje postrežejo večkrat po malo kot enkrat preveč in jo potem zavržejo.

VARČEVANJE Z ELEKTRIČNO ENERGIJO

Kako lahko sodelujete tudi vi?

  • V primeru, da so okna odprta oz. priprta, se klimatska naprava v sobi ugasne.
  • Uporabljajte naravno prezračevanje namesto klimatske naprave.
  • V poletnih mesecih zapirajte polkna ob izhodu iz sobe. To bo prispevalo k nižji temperaturi zraka v sobi.
  • Ugašajte luči, ko jih ne potrebujete.

LOČUJEMO ODPADKE

Za vaše dobro počutje in ohranjanje okolja ločujemo odpadke. Prosimo vas, da nevarne odpadke, kot so izrabljene baterije, polnilci, razne naprave, dozirke lakov za lase pd., oddate na Recepciji, mi pa jih bomo varno odstranili. Sledimo načelu zmanjševanja nastajanja odpadkov. Ne nabavljamo pijač v plastenkah, temveč v steklenicah, ki so v večini povratne. Ločeno zbiramo naslednje odpadke, ki gredo naprej v reciklažo:

  • embalažo (plastično embalažo za pijače, živila in hotelsko kozmetiko, plastične kozarce, vrečke, folije, pločevinke, konzerve, tetrapak embalaža, itd.);
  • papir (odpadne tiskovine, časopis, ovojni papir, kartonsko embalažo…);
  • organske odpadke (ostanke hrane in odpadna olja odvaža pooblaščeni partner, ki skrbi za predelavo), steklo (steklenice, kozarce…)
  • in ostale odpadke (cigaretne ogorke, lepilne trakove, moker in umazan papir...).

Kako lahko sodelujete tudi vi?

  • Uporabljajte ločevalne koše, ki se nahajajo na hodnikih hotela v posameznem nadstropju ali na Recepciji. Koši so slikovno označeni za ločeno zbiranje embalaže, papirja in stekla.
  • Nevarne odpadke (npr. baterije, zdravila, žarnice, injekcijske igle…) oddajte sobarici ali na Recepciji.
  • Preprečujte nastajanje odpadkov in uporabljajte izdelke v povratni embalaži ali brez embalaže.
  • Osebje bo vse odpadke iz hotelske sobe in iz košev na hodnikih ločeno odložilo na zbirne površine za odvoz odpadkov.

Če ste v dvomih, kam sodi odpadek, vam bomo zaposleni z veseljem pomagali.

ZMANJŠEVANJE PORABE PITNE VODE

Trdoto vode uravnavamo z mehčanjem, ki omogoča boljšo izrabo detergentov. Ročno smo zmanjšali pretok vode, ki ne presega porabe 9 l na minuto na prhah in 8 l pri umivalnikih. Uporabljamo varčne izplakovalnike stranišč, ki porabijo manj kot 6 l vode za eno izplakovanje. Za samodejno zalivanje površin okoli hotela zbiramo deževnico. Na ta način varčujemo s pitno vodo. Pozorni smo na čas zalivanja, ki ga izvajamo zgodaj zjutraj ali pozno zvečer, saj je tako poraba vode manjša zaradi manjšega izparevanja, sočasno pa je takšno zalivanje tudi manj obremenjujoče za rastline.

Kako lahko sodelujete tudi vi?

  • Varčujte z vodo, predvsem z vročo. Segrevanje vode močno obremenjuje okolje, saj porabi veliko energije.
  • Bodite racionalni pri porabi vode ob prhanju.
  • Zaprite pipo med britjem ter umivanjem las in zob. Med umivanjem zob uporabite kozarec, ki se nahaja v kopalnici. Ob tem prihranite od 5 do 10 litrov pitne vode na minuto.
  • Bodite pozorni na morebitno odtekanje vode v iz kotlička WC školjko in kapljanje vode iz pip in prh. V kolikor opazite napako, prosimo, da to takoj sporočite hotelski Recepciji.
  • V WC školjko ne odmetavajte higienskih ali toaletnih izdelkov ter drugih odpadkov, saj lahko to povzroči zamašitev in kot posledico prekomerno porabo vode. Za odlaganje mešanih odpadkov vam je v kopalnici na razpolago pokriti koš.

ČISTILA

Uporabljamo čistila, ki so okolju prijazna, nenehno pa se trudimo zmanjševati njihovo porabo.

MENJAVA BRISAČ IN POSTELJNINE

Pranje hotelskega perila povzroča velike obremenitve okolja zaradi porabe vode in uporabe pralnih sredstev. Zato si prizadevamo občutno zmanjšati število pranj brisač in posteljnine. Z novimi bomo zamenjali tiste brisače, ki jih boste odložili v kad ali na tla v kopalnici. Tako bomo z vašo pomočjo učinkovito zmanjšali porabo vode, pralnih sredstev in energije. Posteljnino vam bomo zamenjali vsak četrti dan bivanja, pogosteje pa le, če boste to izrecno želeli.

Kako lahko sodelujete tudi vi?

  • V kolikor želite prispevati k zmanjšanju obremenitve okolja zaradi pranja, lahko pomagate tako, da brisače uporabite večkrat. V kolikor želite brisače ponovno uporabiti, jih pustite obešene na držalih.
  • V kolikor želite, da vam posteljnine ne menjamo vsak četrti dan bivanja, nam to sporočite na Recepcijo.

OSTALO

Goste spodbujamo in informiramo o uporabi javnih prevozih sredstev (avtobus, vlak…) namesto lastnega vozila, saj tako zmanjšujemo ogljični odtis. Zaposlene izobražujemo, da tudi sami ravnajo trajnostno in pripevajo k zmanjševanju negativnih vplivov na okolje.

POŽARNI RED

Nahajate se v prostoru. ki je označen na načrtu, ki se nahaja na vhodnih vratih. Prosimo, da si načrt ogledate, se seznanite s potekom smeri reševanja v primeru požara in z lokacijo gasilnih sredstev.

KAKO RAVNATI V PRIMERU POŽARA

  1. Če opazite požar, takoj obvestite osebje na telefonsko številko 5100 (Recepcija) ali 112 (gasilci).
  2. Za gašenje začetnega požara uporabite gasilni aparat ali hidrant. Navodila za uporabo (slikovni prikaz) so na gasilnem aparatu/hidrantu!
  3. POZOR! Pri požaru na električnih napravah je gašenje z vodo smrtno nevarno! Pred gašenjem z vodo izklopite glavno stikalo, ki je označeno na načrtu.
  4. Dokler gasite, zaprite vsa vrata in okna prostora v katerem je požar.
  5. Uporabite najbližjo pot za rešitev, ki je označena na načrtu. Pri tem upoštevajte svetlobne in druge oznake bežnih poti.
  6. Ne uporabljajte dvigala!
  7. Pri bežanju ostanite sklonjeni, da se izognete vdihavanju dima.
  8. Ravnajte se po navodilih osebja.
  9. Če je pot za rešitev zaprta zaradi dima, ostanite v sobi, zaprite vsa vrata in počakajte na reševalce. Opozarjajte nas pri oknu.

KAKO RAVNATI, DA NE BI PRIŠLO DO POŽARA

  1. Ne kadite v postelji ali v sobi.
  2. Ne praznite pepelnikov v koš za smeti.
  3. Ne uporabljajte nobenih lastnih naprav za kuhanje ali ogrevanje.
  4. Ne prižigajte sveč, plinskih in ostalih svetilk, pri katerih je prisoten odprti plamen.

POMEMBNE ŠTEVILKE

Nujna medicinska pomoč, gasilci: 112

Policija: 113

Policija - prijava storilcev kaznivih dejanj, anonimni telefon: 080 12 00

Zdravstveni dom Izola: (05) 663 50 50 ali 080 12 85

Splošna bolnišnica Izola: (05) 660 60 00

Turistično Informacijski Center (TIC): (05) 640 10 50

TAXI: 041 706 777 (Taxi 2), 031 230 320 (Taxi Laguna), 031 320 320 (Taxi Jani)

Veterinarska ambulanta: (05) 641 32 22 (Veterinarska ambulanta Izola GombačVet, Dobrava 1c)

Dežurna veterinarska ambulanta: (05) 663 44 00

Avtobusna postaja Koper: (05) 662 51 05

Železniška postaja Koper: (05) 296 41 58

 

MAPA RESORTA: KLIKNITE TUKAJ

 

ZA VSE DODATNE INFORMACIJE PROSIM KONTAKTIRAJTE RECEPCIJO HOTELA. ŽELIMO VAM PRIJETNO BIVANJE V CLIFF HOTEL & SPA****.